100% d’èxit de l’Institut Pere Ribot a les proves de les PAU 2021

Un any més l’alumnat de l’Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar ha aconseguit un 100% d’aptes a les proves de les PAU 2021 (Proves d’accés a la Universitat).

Venint de dos cursos difícils per a l’educació a nivell organitzatiu i superant tots els obstacles que se n’han derivat, la totalitat dels nostres alumnes de 2n de batxillerat del nostre institut han aconseguit obtenir la qualificació d’APTE a les proves d’accés a la Universitat PAU (la famosa Selectivitat) de l’any 2021.

Per segon any consecutiu les proves venien condicionades per la pandèmia i es realitzaven en més seus i durant més dies. Nosaltres vam tenir la sort de poder examinar-nos a la nostra mateixa població.

La generació que va acabar 2n de batxillerat el curs passat 20-21 era la més nombrosa de tota la història del centre ja que venia amb un grup de més per l’alta natalitat de l’any 2003 i per l’altíssima demanda que vam tenir.

Entre l’alumnat que es va presentar a la convocatòria de juny i els pocs que es van presentar a la convocatòria de setembre van obtenir un ple d’aptes a les proves. Un gran èxit d’aquesta generació d’estudiants que ens fan sentir orgullosos, no tan sols pels seus resultats, sinó també per la seva personalitat. Una generació de grans persones. Us trobarem a faltar.

Un cop més #orgulldalumnes

D’altra banda cal fer menció especial a la Marta Vidal, que va obtenir una nota de 9 a la fase general de les PAU, obtenint una Distinció PAU.

Des de l’any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova.

La Distinció PAU es concedeix a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU.

Amb motiu de la situació provocada por la pandèmia de la COVID-19, l’acte té lloc en format presencial reduït i amb retransmissió online. En aquest enllaç podeu veure tot l’acte https://www.youtube.com/watch?v=0Hi__rl-Nxc