TREBALL GLOBALITZAT

El passat dijous 22 de març el alumnes de 1r d’ESO van dur a terme una sortida per conèixer i preparar els punts informatius que organitzen dins el Treball Globalizat que estan realitzant. En aquest cas, cada grup de 4 alumnes està descobrint un edifici, institució, parc del nostre entorn, per donar-lo a conèixer als altres alumnes de 1r d’ESO i també a alumnes de 6è de Primària d’escoles adscrites al nostre Institut.

Estem treballant 22 punts molt diversos, com ara l’atemptat de l’Hipercor, la plaça Masadas, les cases del Governador o l’església de Sant Joan Bosco.

La sortida del passat dijous tenia per objectiu que els alumnes que ja han començat a conèixer el seu punt tinguessin un primer contacte real, pugéssin familiaritzar-se amb l’espai i assajar les activitats preparades. L’activitat va estar un èxit.

Manuel Masó

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>