LA SALA BECKETT ENS OBRE LES PORTES

 

El dimecres, 27 de setembre, l’alumnat de segon d’ESO i el professorat que participem en el projecte “Creadors en Residència”, ens vam apropar a la Sala Beckett on ens esperava el Víctor Muñoz, responsable de formació i relació amb els autors. Amb ell vam conèixer l’edifici, antiga cooperativa de treballadors de Poble Nou que és la seva seu des de fa un any i mig, i vam realitzar dues activitats per treballar el silenci, la concentració, la confiança en un  mateix i en els altres i la cohesió de grup.

Valorem molt positivament aquest oferiment que ens va permetre acostar-nos, a partir de la visita, al procés de creació artística, principal objectiu d’aquest projecte.

Estela Alonso i Gemma Bartuí

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut