Aquest passat divendres 19 de setembre, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida al Parc de la Ciutadella. Allà vam començar fent una volta pel recinte i després van fer una gimcana que els va permetre descobrir tots els racons del parc: la cascada monumental, el mamut, el llac artificial, etc. Abans de marxar també vam poder visitar l’hivernacle. Va ser una jornada de coneixença i diversió per començar el curs amb energia.

