Sortida al Museu de la Ciència (4t d’ESO)

El passat divendres 30 de maig, els alumnes de 4t d’ESO que fan les matèries optatives de l’itinerari científic van anar al Museu de la Ciència – Cosmocaixa de Barcelona per veure les exposicions temporals i permanents; i també per analitzar alguns dels experiments de Física que es poden realitzar al museu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut