Aquest passat dijous 24 d’abril, els i les alumnes de 1r d’ESO va visitar el Museu de la Ciència (CosmoCaixa) i a banda de la visita estàndard, també han pogut gaudir d’un taller en què han estat els protagonistes de tota mena d’experiments amb substàncies i materials sorprenents. Una sortida d’allò més interessant i enriquidora, ideal per despertar l’interès per la ciència.

