Taller de teatre a 2n d’ESO

Aquest dimarts 18 de març, el grup de 2n d’ESO B va oferir una mostra de teatre a la resta d’alumnes de 2n d’ESO com a cloenda del taller de teatre i consciència al qual han participat aquest trimestre. Els nois i noies han preparat una mostra de teatre per conscienciar sobre qüestions de gènere, com ara el patriarcat, el masclisme o el feminisme, i també la xenofòbia i el racisme.

Durant 20 hores, i de la mà de l’actriu Fina López, han treballat l’expressió corporal, la veu i la interpretació a partir de dinàmiques grupals. Sens dubte, l’experiència ha contribuït a enfortir els vincles del grup, millorar l’expressió oral i corporal de l’alumnat i a prendre consciència de les desigualtats per raó de gènere o d’origen presents a la nostra societat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut