L’Aleu se’n va d’esquiada

El nostre institut es caracteritza, com molts de vosaltres ja sabeu, per cercar l’equilibri entre l’ensenyament a l’aula i les sortides i les activitats a l’aire lliure. És per això que enguany el Seminari d’Educació Física ha recuperat l’esquiada com a part de les activitats a la natura amb una estada de dos dies i una nit a l’Alberg Juvenil de Llívia.

Amb el propòsit de consolidar aspectes psicomotrius, d’equilibri i lúdics vam marxar a La Cerdanya on vam rebre formació en esquí o surf de neu i adaptada al nivell de cadascú. A més, aquesta experiència ens va servir per enfortir els vincles entre alumnes i docents d’una forma distesa i vam gaudir de les diverses situacions quotidianes i divertides que es deriven de l’aprenentatge d’aquests esports d’hivern.

A continuació trobareu un resum de l’estada en format vídeo i un recull de les millors fotografies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut