Aquest dilluns 16 de desembre, tot l’alumnat de 3r d’ESO ha assistit a la representació de Terra Baixa, el clàssic teatral d’Àngel Guimerà, al Sants Teatre. Han gaudit molt de l’obra, interpretada per una jove companyia de teatre lleidatana, i amb els diversos personatges que la protagonitzen, en Manelic, la Marta, en Sebastià, la Núria…

