Recapte solidari d’aliments

Un any més, comencem la campanya de recapte solidari d’aliments a l’Institut Dolors Aleu. Cada setmana recollirem queviures específics que anirem anunciat a l’alumnat. Aquesta primera setmana demanem brous, sucs de fruita i fruita en conserva. Animeu-vos i participeu! El nostre barri compta amb nosaltres!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut