Visita al Cosmocaixa amb 4t d’ESO

Aquest passat dimecres 8 de maig, l’alumnat que cursa l’itinerari de Ciències i Tecnologia de 4t ESO va desplaçar-se al Cosmocaixa per gaudir d’aquest gran museu que tenim a la ciutat. Els alumnes van visitar, entre d’altres, les exposicions del Bosc Inundat i dels dinosaures de la Patagònia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut