Colònies a Planoles

Del 20 al 22 de març, just abans de les vacances, l’alumnat de l’ESO va gaudir d’unes colònies a Planoles. Allà van poder fer esports d’aventura, caminades, convivència, jocs i, fins i tot, discoteca! S’ho van passar tan bé que ja estan desitjant que arribin les colònies de l’any que ve!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut