Diumenge solidari a la Magic Line!

Aquest passat diumenge vam participar a la Magic Line! Una proposta de voluntariat vinculada a l’Hospital de Sant Joan de Déu i integrada dins de la Convocatòria Unificada de Programes del Consorci d’Educació de Barcelona. Una mobilització solidària per fomentar el compromís amb un món més just i contribuir a ajudar persones en situació de vulnerabilitat.

L’alumnat va dinamitzar dos estands al parc de la Ciutadella on es van dur a terme diversos tallers (Qi Gong, fotocol, entre d’altres). A més, també van proporcionar avituallament als participants de la Caminada Solidària. A més, altres alumnes van participar en aquesta caminada acompanyats d’alguns docents.

A continuació trobareu un recull d’imatges i un vídeo de la jornada. Tot un èxit!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut