Durant aquestes dues darreres setmanes, l’alumnat de les escoles de Primària ens ha anat visitant per conèixer l’Institut de primera mà. L’antic alumnat de cadascuna d’aquestes escoles, que ara cursa 1r o 2n d’ESO al Dolors Aleu, els ha rebut i els ha acompanyat en una visita pels diferents espais del centre. Hem tingut amb nosaltres les escoles l’Estel, Balmanya, el Sagrer, Emili Juncadella, Ferran i Clua, Pompeu Fabra i Octavio Paz. Entre totes i tots, fem Aleu!

