Ha arribat el final de curs i amb ell l’acte de Graduació de les promocions que enguany han cursat 4t d’ESO i 2n de Batxillerat. És un dels moments més esperats del curs i ens fa molta il·lusió poder compartir-lo amb el conjunt de la comunitat educativa. Us deixem aquí a sota algunes imatges d’aquesta celebració i aprofitem l’ocasió per desitjar-vos unes molt bones vacances!

