Sortida a Coma-ruga (2n d’ESO)

Avui amb els alumnes de 2n d’ESO ens hem desplaçat fins a Coma-ruga per passar un dia de mar i platja. Els monitors de l’alberg ens han preparat una sèrie de jocs a l’aigua i a la sorra. Després hem pogut dinar al mateix alberg i hem enfilat el camí de tornada cap a Barcelona.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut