Visita a un Ecoparc (3r d’ESO)

Avui els alumnes de 3r d’ESO han anat a un Ecoparc de Barcelona i han pogut veure en directe com es reciclen els residus i deixalles que llencem als contenidors del barri. Una sortida molt interessant per prendre consciència dels processos i costos de la transformació i de la importància de reciclar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut