Ja tenim el nou mural del pati!

Aquesta setmana ha quedat enllestit el mural del pati i fa realment goig de veure. Aquí a sota teniu unes quantes imatges per a que el pugueu gaudir. Esperem que també tingueu ocasió de veure’l in situ en el futur. Una miríada de colors vius i d’elements de la natura que marquen el camí del nostre Institut. Fem Aleu!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut