Taller “La Clau del Canvi” (3r d’ESO)

“La Clau del Canvi” és un taller que s’ofereix dins el Programa Metropolità d’Educació per a la Sostenibilitat que tracta sobre el canvi climàtic i les seves conseqüències per la nostra forma de vida, i que ens anima a deixar una petjada conscient i ecològica en el nostre entorn. La setmana passada en van poder gaudir els alumnes de 3r d’ESO.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut