“La Clau del Canvi” és un taller que s’ofereix dins el Programa Metropolità d’Educació per a la Sostenibilitat que tracta sobre el canvi climàtic i les seves conseqüències per la nostra forma de vida, i que ens anima a deixar una petjada conscient i ecològica en el nostre entorn. La setmana passada en van poder gaudir els alumnes de 3r d’ESO.

