Visita a la Llotja de Sant Andreu (4t d’ESO)

La setmana passada els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’assignatura de Dibuix Tècnic van visitar l’Escola Llotja de Sant Andreu. Allà van poder veure el treball amb diferents impressores 3D, talladores làser i CNC. Aquí us deixem un petit recull de fotografies de la sortida.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut