Ruta per Barcino (1r de Batxillerat)

El passat dijous l’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa les matèries de Llatí I, Llatí II i Món clàssic va sortir a passejar per la Barcelona romana. Durant l’itinerari guiat pel professor, anàvem descobrint la història de molts racons de la nostra ciutat a l’hora que observàvem representacions de divinitats grecoromanes; en concret d’Hermes o Mercuri, el déu que simbolitzava el potencial comercial de la Ciutat Comtal. A més, l’alumnat de Llatí va poder llegir i traduir algunes inscripcions funeràries i honorífiques que vam trobar.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut