El passat dijous 16 de març es van celebrar les Proves Cangur. Es tracta d’un concurs matemàtic que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques de l’Institut d’Estudis Catalans. Al nostre Institut hi van participar un centenar d’alumnes dels diferents els nivells educatius, de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat, que van dedicar una hora i quart a resoldre una sèrie d’enigmes matemàtics de diverses dificultats de manera individual. Una manera lúdica de viure les matemàtiques!

