Taller: Combat els estereotips de gènere (4t ESO C)

Dins de la programació d’activitats del 8 de març hem portat a l’aula de Servei Comunitari de 4t ESO C un taller enfocat a visibilitzar, problematitzar i combatre els estereotips de gènere. Poder identificar-los és essencial per trencar amb els rols de gènere, construint així una societat més igualitària, justa i lliure. La proposta ha estat conduïda per Nina Giralt, a través d’una metodologia participativa, treballant sobre el gènere i com aquest impacta en l’autoconcepció, en la concepció dels altres, i en conseqüència, en les nostres relacions. Entenent com el gènere i el sistema sexista creua les nostres vivències i la forma de veure el món. Finalment, hem compartit formes de transformar-nos i de transformar les nostres relacions, així combatent el sistema sexe/gènere que ens constreny a tots i a totes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut