Visita a l’Escola del Consum de Catalunya per part de l’alumnat del CFGM Activitats Comercials.

L’alumnat del CFGM Activitats Comercials ha visitat l’Escola del Consum de Catalunya, un servei públic creat per l’Agència Catalana del Consum.

Durant tot el matí han realitzat activitats per reflexionar sobre el consum i nous conceptes com el de “prosumidor”, consumidor que alhora també produeix continguts sobre marques a les xarxes socials. En concret, han estat tres tallers: “Quines regles té el consum?’”, “Missatges o missatgers?” i “Em serveixen els serveis?”

Gràcies a la visita, l’alumnat ha conegut els drets i deures dels consumidors (devolucions, fulls de reclamació, drets i deures en la contractació de serveis) i ha fet una lectura crítica de diferents tipus de publicitat. L’activitat ha tingut una valoració positiva tant per part de l’alumnat com del professorat.