Fi de curs a Port Aventura alumnat de primer curs

Els grups de primer van celebrar el 17 de maig el seu fi de curs a Port Aventura i ha sigut realment emocionant. El nostre grup d’alumnes han estat plens d’alegria i entusiasme. Les rialles i els crits d’emoció han omplert l’aire mentre esperàvem amb il·lusió començar la nostra aventura.

Des de muntanyes russes emocionants fins a atraccions aquàtiques refrescants, cada moment ha sigut una experiència inoblidable. Els crits d’emoció i les cares de felicitat han sigut constants a cada racó del parc.

Entre rialles i converses animades, hem explorat el parc i provat totes les atraccions que hi havia per descobrir.

Plens de felicitat i gratitud, ens hem acomiadat de Port Aventura amb la promesa de recordar este dia per sempre.

Este fi de curs a Port Aventura ha sigut sens dubte el brodat perfecte per a un any ple d’aprenentatge i amistats. Guardarem aquells records en el més profund del nostre cor i esperem amb ganes les noves aventures que ens esperen en el futur. Fins aviat!