L’institut

L’ILB és un centre públic de Formació Professional especialitzat en la logística i internacionalització de l’empresa, per donar servei a la Indústria 4.0 que inicia la seva activitat en el curs 2022-2023 al Port de Barcelona.

Què ens caracteritza?

• Centre de nova generació referent en la formació professional en l’àmbit de la logística i el comerç internacional.
  • Donem cobertura a les empreses de l’ecosistema portuari, logístic, industrial i empresarial de la ciutat de Barcelona i de Catalunya a nivell internacional.
  • Formem a professionals que es desenvolupen amb solvència en l’àmbit de la revolució 4.0

Què oferim?

Som un centre especialitzat en la formació professional d’alt nivell d’excel·lència, amb vocació bilingüe i d’internacionalització de les famílies professionals de:

1. Comerç i màrqueting amb perfil logístic.
  2. Administració i finances.
  3. Informàtica i comunicacions amb especialització en ciberseguretat.

Som un centre innovador, transparent, ambaixador del sector, generador de talent, cocreador, amb espais transformadors, que treballa en xarxa, amb metodologies actives d’aprenentatge, relacional, plurilingüe i internacional.

La nostra missió és ser proveïdor de referència dels futurs professionals d’excel·lència del sector.

A l’ILB volem que l’alumnat estigui immers en un entorn professional i professionalitzador, reproduint a l’aula la realitat de l’empresa.

La nostra formació es caracteritza per:

• Oferir titulacions oficials de grau mitjà i grau superior altament reconegudes a nivell europeu.
  • Comptar amb les titulacions més demandades dins del cluster logístic, industrial, comercial i internacional.
  • Oferir possibilitats de mobilitat internacional per a tota la comunitat educativa.
  • Desenvolupar la formació en centres de treball en modalitat dual, en la majoria d’ensenyaments.
  • Tenir un equip humà altament motivat i qualificat.
  • Apropar el centre a l’empresa i l’empresa al centre, estem oberts a la col·laboració.

Una ubicació privilegiada

El nostre centre inicia la seva trajectòria al Port de Barcelona a les instal·lacions del World Trade Center. Aquesta serà la nostra ubicació inicial i en els pròxims cursos ens traslladarem a una nova seu al Moll de Sant Bertran. En aquest entorn el nostre alumnat es troba immers en un espai professional i professionalitzador.