Jornada Aprenem Junts – Consorci d’Educació de Barcelona / Escola Europea

El 14 de maig va tenir lloc la Jornada “Aprenem Junts” – pel foment de les estades del professorat a empreses de la comunitat portuària. La jornada va tenir lloc a l’aula dels estels de l’Escola Europea a World Trade Center, en col·laboració del grup de treball de Formació i Ocupació del Port de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona.

El nostre docent Joaquin Carrasco va poder establir vincles entre empreses del sector i els continguts relacionats amb les àrees de treball de les empreses participants.

La jornada ens ajuda a potenciar les estades dels docents a les empreses de la comunitat portuària, afavorint l’actualització del professorat en les principals novetats i funcionament del sector.

També permet millorar la gestió del talent a les empreses, donant a conèixer als formadors la cultura, missió, visió i valors de l’empresa.

Fusionar experiència d’empresa i actualització del professorat forma part dels eixos del nostre projecte educatiu.