Projecte lingüístic de centre

Els principals objectius del Projecte Lingüístic de Centre son:

1. Garantir que el català sigui la llengua principal de comunicació en el centre, fomentant-ne l’ús correcte per part dels diferents grups d’interès, principalment, l’alumnat, el professorat, les famílies, el personal d’administració i serveis i l’entorn empresarial del centre.
  2. Afavorir l’ús de les llengües estrangeres en la docència i en la creació de material didàctic, amb l’objectiu de desenvolupar les competències lingüístiques dels alumnes i preparar-los per a un mercat laboral globalitzat.
  3. Implementar l’enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres) en el procés d’ensenyament-aprenentatge, amb l’objectiu d’integrar les llengües estrangeres en el contingut de les matèries i, així, millorar l’aprenentatge.
  4. Incentivar l’ensenyament del francès, una llengua clau en els àmbits del comerç internacional i de la logística, per donar als alumnes un avantatge competencial.
  5. Fomentar la participació en activitats d’intercanvi i en visites a països estrangers, amb l’objectiu de practicar llengües estrangeres en un entorn real i d’enriquir la formació dels alumnes en altres cultures i realitats.

Versió íntegra del projecte educatiu de centre consultable aquí.