Auxiliar de comercialització de logística i productes (PFI)

Modalitat: Programa de Formació i Inserció (PFI).

Família professional: Comerç i Màrqueting.

Perfil professional: Auxiliar de comercialització de logística i productes.

Codi de perfil: CM03.

Durada: 1.000 hores (un curs acadèmic).

Horari curs 2023-2024: Matins de 9:00 h a 13:30 h i dues tardes de 15:00 h a 18:00 h

Preu: La matrícula del curs és gratuïta.

Descripció:

Es tracta d’un programa educatiu que s’organitza entorn d’una doble finalitat formativa i professionalitzadora, en aquest cas en el món del Comerç, la logística i la distribució.  Els seus objectius són fonamentalment dos:

• Obtenir una formació bàsica per poder accedir al mercat laboral.
    • Retornar al sistema educatiu reglat, proporcionant als nois i a les noies la possibilitat d’incorporar-se de nou al sistema educatiu per continuar els estudis de cicles formatius.

Descarrega´t el díptic informatiu del PFI d’Auxiliar de Comercialització de Logística i Productes a l’ILB

Qui pot accedir?

Noies i nois que:

• No han obtingut el títol de graduat en ESO (GESO).
    • Tenen com a mínim 16 anys i com a màxim 21 anys, l’any d’inici del programa.
    • En el moment d’iniciar aquest programa no segueixin estudis en el sistema educatiu reglat així com tampoc participin en altres accions de formació.

El PFI s’estructura en mòduls generals, mòduls professionals i accions de seguiment i orientació de l’alumne.

I. Mòduls formació professional
Tècniques bàsiques de comercialització

Preparació de comandes i venda de producctes

Lliurament i recollida d’enviaments de productes a domicili

Operacions de cobrament en el servei de lliurament i recollida a domicili

Conducció segura en serveis de lliurament i recollida a domicili

Formació en centres de treball

Projecte integrat transversal dins dels mòduls

Formació bàsica en prevenció de riscos laborals

II. Mòduls formació general
Estratègies i tècniques de comunicació

Entorn social i territorial

Estratègies i eines matemàtiques

Incorporació al món professional

Motius per estudiar al nou Institut de la Logística de Barcelona:

• Perquè faràs les pràctiques en empreses molt conegudes i amb un gran provenir.
    • Perquè et trobaràs en un entorn acollidor, amb noves tecnologies incorporades a l’aula.
    • Perquè el professorat està permanentment actualitzat en les últimes tendències en els àmbits del Comerç, la Logística i la distribució.
    • Perquè fem moltes sortides escolars i visitem moltes empreses al llarg del curs.
    • Perquè és un sector amb constant creixement que ocupa cada dia a més gent.

Tràmits:

Per poder cursar un PFI organitzat pel Consorci d’Educació de Barcelona, cal fer la preinscripció i matrícula segons les directrius d’aquest.

Calendari de preinscripció:

Podeu consultar el calendari de preinscripció per al curs 2023-2024 en aquest enllaç.

Informació i contacte:

Per a més informació sobre el PFI al nostre centre podeu escriure a: pfi@ilb.cat o posar-vos en contacte al telèfon 93 118 12 88