Llegim en parella

Hem engegat Llegim en parella, un programa educatiu que utilitza la tutoria entre iguals (amb alumnes i famílies) per a la millora de la competència lectora. Hi participen els alumnes de 5è i de 3r amb tres activitats setmanals. Dilluns i dimecres comparteixen lectura i altres activitats, de manera que els de 5è són tutors dels de 3r. Els caps de semana, tots comparteixen lectures i activitats amb la familia. És tracta d’una activitat molt enriquidora engegada per l’Institut de Ciències de l’Educació de l’UB, en la qual el nostre centre participa des de fa tres cursos.