ESCRIURE TÉ PREMI!

Durant el primer trimestre hem participat en diferents concursos literaris 📝i volem compartir amb tota la comunitat educativa els premis que han rebut les nostres alumnes: Ariadna P. de 5è A, amb la redacció “Hannah, la noia diferent”🦸, premi “Som fortes i valentes”; Cinta S. de 5è C, amb la redacció “La màgia de la Meritxell” 🧚🏻als premis de narrativa i poesia de R. Ferrando i per últim, Alexandra S. de 6èB, als premis de “Relats de Terror” amb la redacció “Le jeu de la mort”🧟‍♀️.

MOLTES FELICITATS A TOT L’ALUMNAT I DOCENTS QUE HEU PARTICIPAT I GRÀCIES PEL VOSTRE ESFORÇ!!💙