Des de mig camí…

Cada any els alumnes de 5è dediquen un matí del primer trimestre a pujar caminant a Mig Camí per gaudir de les vistes, esmorzar i buscar estrelletes. La pujada és una mica empinada però val molt la pena arribar a l’ermita i poder veure les terres de l’ebre, el riu, els ports…i més encara si el dia és tan clar i assoleiat com el d’avui.

Aquest any els companys de cicle mitjà també faran aquesta excursió per apadrinar l’ermita i descobrir-ne la història i els secrets que amaga. Des de l’escola tenim ganes d’apropar-nos a l’entorn i ajudar als alumnes a valorar tota la riquesa del nostre territori, en tots els àmbits.

Podeu veure totes les imatges de la sortida d’avui clicant a la foto següent.

img-20161011-wa0006