NO PAREM DE RIURE!

Un grup d’alumnes de 3r Curs del Grau d’Educació Infantil del Campus de la URV a les TTEE han estat aquest matí a l’escola, amb els petits de P4. Aquesta és la reflexió que ens han deixat.

“Avui hem anat a l’escola el Temple, per a dur a terme una pràctica d’educació emocional amb nens de P-4. La sessió ha estat molt divertida, ens hem sentit molt ben acollides i en tot moment recolzades per l’equip docent i directiu. Ens han ajudat en tot allò que hem necessitat i han recolzat les nostres idees de cara a la seqüència didàctica que volíem dur a terme.

Hem desglossat la sessió en 3 parts:

La primera part hem fet una activitat anomenada el globus, els nens havien de simular ser un globus, treballant així la respiració (inspiració i expiració) i la relaxació tot a una. En acabar, els hem fet una sèrie de preguntes per saber les seues sensacions.  Els nens en tot moment han estat molt atents, i col·laboradors.

A la segona activitat, anomenada no parem de riure!, ha sigut una activitat molt relaxada pel que hem pogut veure, els nens per parelles fent-se pessigolles, han estat en tot moment en silenci escoltant la música de fons i fent-se pessigolles, respectant al seu company. La reflexió que els hem fet posteriorment també ha estat força enriquidora.

I finalment, els hem contat un conte que treballava el respecte pels seus companys, amb l’ajuda d’uns titelles. Mentre una de nosaltres anava contant la història, les altres dues anaven aixecant el titella que representava aquella emoció i amb molta expressivitat a la seua cara i els seus gestos durant tot el conte. En acabar, els hem fet una reflexió i ens han aportat experiències personals.

En general, ha estat una sessió molt enriquidora per a nosaltres com a futures mestres. Sols ens queda dir, gràcies al centre i als alumnes que han participat per haver-nos deixat gaudir una estona dels més petits.”

Aquí teniu una imatge de la jornada. Moltes gràcies!