UNA SETMANA A 5è…

El dia a dia a la comunitat de grans està carregat d’aprenentatges, i aquesta setmana us volem resumir com s’organitzen els sabers en els diferents àmbits. Es tracta d’un resum que fem arribar setmanalment a les famílies per compartir amb elles els aprenentatges dels nois i noies i per facilitar el treball i acompanayament des de casa.

En l’àmbit lingüístic, en llengua castellana hem aprofundit en el treball de l’adjectiu a través de la lectura El planeta Nueve. Hem iniciat el projecte d’àmbit, que realitzem en les tres llengües, amb el visionament d’un vídeo on se’ns mostrava la importància de les dones científiques en el passat i el valor que cal que tinguin tenint en l’actualitat.

A classe d’anglès hem treballat els verbs en passat (to be i els regulars acabats en -ed) i també hem iniciat un projecte anomenat “Travelling around the world”. Amb aquest, aprendrem conceptes sobre països, continents, com dir les hores…i moltes altres coses que ens ajudaran a preparar un viatge. És per això que tindrem un “passport “ on anirem completant amb “stamps” a mesura que anem fent les tasques.

Dins de l’àmbit Stem, en les sessions de matemàtiques hem seguit aprenent com es mesuren els angles i com dibuixar-ne. Hem iniciat també una nova ronda de propostes entre les quals hi ha: el treball de nombres romans, girs i simetries, cossos geomètrics, càlcul de la fracció d’un nombre, percentatges, classificació de polígons i el càlcul del seu perímetre.

En l’àmbit sociocultural, hem estat treballant l’organització política del territori. Hem estat localitzant al mapa les comunitats autònomes en un mapa d’Espanya com també els límits del país. En el mapa de Catalunya hem conegut una altra forma de divisió de l’autonomia com són les províncies, ja que anteriorment ja havíem treballat les comarques. Hem repassat també els límits del nostre territori.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>