SAMBORI 2021

El Sambori es un concurs de narrativa en  català que es fa als centres educatius catalans. Va dirigit a alumnes de primària, secundària i batxillerat. S’utilitza el català per als textos i es necessita molta imaginació i creativitat per poder-hi participar.

Infants i joves de l’Institut Escola El Temple hem iniciat la nostra participació en el concurs, documentat-nos sobre els origens i la importància del premi. També hem revisat les bases per entendre quins textos podem presentar i com els hem de fer.

Per equips, hem analitzat el Logo i n’hem creat de nous, hem rebuscat la història del premi per comprendre la seva importància a la cultura catalana i a les escola i instituts com el nostre, hem analitzat les bases i les hem comentat amb les companyes, hem decidit participar de manera individual però amb la cooperació d’equip i hem preparat aquest article per informar a les famílies i a tothom.

Ja tenim a punt les bases del Premi Sambori Òmnium 2021! - Òmnium Cultural

Tot i que el logo del samborí ens sembla molt divertit i apropiat, amb aquest dimoniet que ens convida a ser entremaliades i deixar correr la imaginació, també hem provat de crear-ne de nous…en podeu veure un en aquest enllaç LOGO

A més de conèixer els origens del premi, també hem analitzat les bases i n’hem fet un resum AQUÍ

Voleu saber perquè ens hem animant a participar en el concurs els alumnes de 6è? Algunes companyes ho expliquen molt bé en una presentació que han preparat amb les eines de google. Podeu veure-la clicant aquesta imatge:

Aviat penjarem un enllaç als nostres textos per a que els pugueu gaudir en família!

Properament… | Escola Roc Alabern