PINZELLADES DE CULTURA

El curs s’acaba i aquest any ho farà d’una manera força especial a la nostra escola. Els més grans, noies i nois de 6è, s’acomiaden de nosaltres després de 9 anys compartint moments, experiències canvis, creixements, aprenentatges i vida! Serà una despedida plena d’emocions i activitats i la primera d’elles seran les PinZellades de Cultura d’aquest dijous 8 de juny a partir de les 18h a l’escola.

Les PinZellaIMATGE4des són una proposta sorgida arran de la participació de la nostra escola en el I Congrés de Petits Científics i Cinetífiques. En ell, els xiquets de sisè van presentar un dels projectes d’investigació portats a terme durant el curs amb el títol de LA SANG ÉS VIDA. Un cop finalitzat el congrés les recerques han continuat per part de la majoria de grups fins arribar a les conclusions finals, i són aquestes les que presentaran en la jornada científica que us presentem.

IMG_20170324_155205 (1)

Es tracta d’una tarda en família en la qual els diferents equips de treball presentaran les seves investigacions i conclusions fent servir maquetes, experiments o exposicions. Per fer-ho, a més de comptar amb l’acompanyament dels mestres participants en el projecte, també hem convidat a tota la comunitat educativa de l’escola a assistir a les presentacions, exposicions, etc.

El programa de la tarda és el següent:

-18:00h Benvinguda i presentació al SUM a càrrec de la Directora del Centre.

-18:15h Inici de les presentacions en 3 espais* diferenciats:

• BIBLIOTECA: Presentació oral de la investigació “LA SANG ÉS VIDA”, a càrrec dels alumnes participants en el I Congrés de Petits Científics i Científiques.
  • LABORATORI: Realització de diversos experiments i observacions a càrrec d’alguns dels equips d’investigadors.
  • PASSADÍS: Exposició de maquetes, murals i altres treballs plàstics a càrrec de la resta d’alumnes.

*(s’organitzaran 3 grups per poder visitar els diferents espais)

-19:15h Berenar de cloenda al pati de l’escola.

Podeu veure totes les imatges de la jornada clicant la foto de pinzellades.

VISCA LA CIÈNCIA!