Participem als XIII Premis El CAC a l’escola

Els alumnes de 4t participen aquest any en el concurs convocat pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya. ho fan amb el projecte Recording our dialogues, basat en l’enregistrament i publicació dels diàlegs que realitzen en llengua anglesa.

Per portar a terme tot aquest projecte, primer hem treballat un diàleg model a partir del llibre (escrit i en vídeo). A partir d’aquest han fet una adaptació per parella amb canvis de paraules segons el vocabulari i mantenint l’estructura gramatical per a tots.

Una vegada copiat el diàleg a la llibreta, hem fet un assaig (mirant el diàleg escrit a la llibreta), fent també els gestos per a la interpretació, col·locació, etc. Seguidament, a la següent sessió, ja hem procedit a l’escenificació i gravació del diàleg.

Sense tenir el muntatge del vídeo, els alumnes ja han pogut veure a la pantalla i comentar els resultats del diàleg (bona pronuncia, bona interpretació, moviments de les mans i el cos…) i de la gravació (enfocament de la imatge, zoom, moviment en persecució de la imatge…). Amb això han opinat i tingut presents alguns matisos abans de l’edició.

Finalment hem realitzat el muntatge del vídeo i les imatges per penjar-lo al blog d’anglès de l’escola i visualitzar-lo amb tot el grup.

Per veure totes les gravacions heu d’anar al bloc de cicle mitjà i entrar a la part d’English. Aquí us deixem el vídeo resum de l’experiència.