ORDINADOR CHROMEBOOK 6è PRI i 1r ESO

Iniciem una nova etapa al Temple, amb l’educació secundària obligatòria i el nou Institut Escola que ara comença a caminar. Continuem oferint als nostres infants i joves un camí d’aprenentatges carregat de reptes, il·lusions, emocions, esforç… La digitalització de l’aprenentatge, més encara en la situació actual, és un element fonamental del nostre projecte i ja forma part de les maneres d’aprendre dels nostres alumnes des de fa anys. Aquest curs volem donar un pas important en aquesta forma de treballar i d’aprendre i per això demanem a les famílies de 6è i 1r d’ESO l’adquisició d’un ordinador portàtil Chromebook, personal de cada alumne, que serà la seva eina diària a l’escola i a casa. Aquestes són les característiques mínimes recomanades: