I CONGRÉS DE PETITS CIÈNTIFICS I CIENTÍFIQUES

Aquest any la nostra escola ha estat convidada a participar en el I Congrés de Petits Científics i Científiques que se celebra al Museu Blau de Barcelona el dijous 27 d’abril. Es tracta d’un Congrés científic organitzat i promogut pel GAC de l’ICE de la UB, i en especial per la seva coordinadora Rosa Vela.

Per a l’escola i per als infants ha estat un autèntic plaer poder participar en aquest projecte que culmina amb el congrés ja que, a banda de col·laborar amb altres 4 escoles catalanes, Les Alzines de Girona, Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallés, Alba de Lleida i Vedruna de Berga, ens ha permés engegar un projecte d’investigació a l’escola que culminarà a final de curs amb les Pinzellades de Cultura que organitzarem al centre i que properament us explicarem.

En aquest video podeu veure un resum de l’activitat de recerca realitzada durant aquest mesos:

El treball d’investigació encaminat al congrés s’ha convertit en una fenomenal eina metodológica competencial encaminda a incloure a tot l’alumnat i a permetre la participación de Mestres i xiquetes i xiquetes en la recerca i investigación amb un objectiu comú….l’aprenentatge.

Aquest és el póster científic que han preparat els alumnes d’un dels grups:

Pòster Científic Escola El Temple

Els nens i nenes, organitzats en grups cooperatius, han investigat al voltant d’un tema general, la nutrició humana, per poder, a partir d’una pregunta i diferents hipótesis, establir unes conclusions cinetífiques i acurades. En aquesta presentació podeu veure’n un resum.

Tot el procés de treball culmina en primer terme amb el congrés científic del 27 d’abril. Clicant sobre la següent imatge podeu accedir a veure totes les fotos de l’acte. A través de les xarxes socials també podeu segur-nos en directe.

logo final!