FESTIVAL 2017

Aquest any el festival de nadal de l’escola ha estat el més marxós de tots. Des de petits fins a grans ens han fet uns espectacles musicals molt divertits, amb coreografies variades, vestuaris espectaculars i representacions diverses. Des de l’escola volem agrair molt especialment la col·laboració de totes les famílies en la preparació de tot el material, així com la implicació de les mestres coreografes que han treball força amb els infants per assajar aquestes actuacions tant alegres. Us animem a veure els videos que us deixem a contnuació així com les fotos del backstage que ens ha fet la nostra estimada mestra Pili. Esperem que us agradin i que passeu una bona estona recordant l’espectacle.

Cliqueu al damunt de la foto per accedir a l’àlbum que més us interessi:

BACKSTAGE INFANTIL

BACKSTAGE INICIAL