ENQUESTA BENESTAR EMOCIONAL

El Departament d’Educació, i dins del conjunt de mesures que vetllen pel benestar emocional de l’alumnat, ha preparat un qüestionari, amb la col·laboració del Departament de Salut i el Departament d’Igualtat i Feminismes, per conèixer l’impacte de la pandèmia en l’alumnat pel que fa als hàbits relacionals, hàbits de consum i benestar emocional.Si coneixem l’estat emocional dels nostres alumnes davant d’aquest context pandèmic que estem vivint, podrem dissenyar i planificar noves mesures i noves actuacions per promoure el benestar de l’alumnat i atendre’n la salut mental.
Aquest qüestionari s’agrupa en cinc àmbits: benestar emocional, suport social i familiar, entorn escolar, violències, i abús i dependència. S’adreça a l’alumnat escolaritzat de forma presencial a l’últim cicle de l’educació primària i a tota l’etapa d’educació secundària obligatòria, i a l’alumnat d’estudis postobligatoris.
El qüestionari de benestar emocional és en format digital i té una durada aproximada d’uns vint-i-cinc minuts. Les dades es recolliran de manera anònima (no s’hi registraran dades personals), ja que l’objectiu no és la detecció individual, sinó l’avaluació de l’estat general de l’alumnat.

ENQUESTA 5èA                          ENQUESTA 5èB

ENQUESTA 6èA          ENQUESTA 6èB                ENQUESTA 6èC