Concurs literari de Sant Jordi

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Per cloure la celebració de la diada de Sant Jordi al cole, l’AMPA ha fet entrega dels premis del concurs literari que organitza cada any. Aquesta vegada les creacions dels alumnes han estat lliure i creades a l’escola durant el matí del dilluns passat. Han fet uns escrits molt bons i per això tots, d’una manera o d’un altra, han tingut el merescut premi. Felicitem als guanyadors i us convidem a veure’n les imatges. Feliç Sant Jordi!