Èxit a l’Olimpíada de Filosofia

Dissabte 4 de març es va celebrar al Centre de cultura contemporània de Barcelona (CCCB) la fase final de l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya i el nostre centre va guanyar els dos primers premis de les dues categories (n’hi ha cinc) a les que ens vam presentar (vídeo i còmic filosòfic).

Les guanyadores en la categoria de curtmetratges va ser per al grup format per les alumnes del B2G4:

• Lucía Guerrero
          • Judith Liu
          • Andrea Codina
          • Paula Fernández

Més enllà dels premis que van rebre representaran Catalunya a la final de l’Olimpíada de Filosofia d’Espanya, que enguany se celebrarà a Tenerife els dies 28 i 29 d’abril.

En la categoria de còmic va ser guanyadora la nostra alumna, també del B2G4:

• Aurembiaix Sánchez

A més de la producció de les peces, també van haver de fer una defensa explicant el fonament filosòfic de les seves produccions i respondre a les preguntes del jurat. Tant la Paula (com a representant del seu grup) com l’Aurembiaix van estar excelses.

Aquest projecte s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració entre les matèries de Comunicació Audiovisual (professores Carme Navarro i Marta Arner) i Història de la Filosofia (professor Daniel Jiménez).

Felicitem a totes les guanyadores per la feina ben feta i agraïm l’esforç aportat pel professorat implicat.

Aquests són els treballs guanyadors: