Colònies a la neu. 3r d’ESO

Els dies 15, 16 i 17 de febrer de 2023 l’alumnat de 3r d’ESO va anar de colònies a Castellar de n’Hug. Amb un temps esplèndid, l’alumnat va gaudir d’uns dies de convivència i d’activitats cooperatives en un entorn magnífic, com és la casa de colònies “La Closa”. Construir un iglú, visitar la cova “tuta” (amb ratpenats inclosos) i conèixer la vila, foren les activitats centrals. Dinars i sopars eren moments de descans molt esperats, després de tanta agitació.

En cada activitat els distints grups obtenien punts que, en finalitzar l’estada, varen assenyalar a un d’ells com a guanyador d’un premi molt especial: un croissant gegant!! Tot un esdeveniment!!

L’alumnat va gaudir d’aquests dies, plens d’emocions i convivència. S’emporten unes vivències enriquidores i, de segur que, tot i no estar en un entorn d’estudi (com ara l’institut), també sabers i experiències úniques.