Visita a Roma dels alumnes de la mobilitat de 1r d’ESO

Their journey began in Frosinone where they took a train to the capital. There they made a route from Piazza del Popolo to Circo Massimo passing by different monuments such as: Piazza di Spagna, Fontana di Trevi, Piazza Navona, Pantheon (Piazza d’ella Rotonda), Piazza Venezia, Via dei Fori Imperiali and Colosseo . In conclusion, it has been a very tiring day but full of unforgettable experiences.

Els alumnes de primer d’ ESO han visitat la capital d’ Itàlia, Roma. El seu viatge ha començat a Frosinone, on han agafat un tren en direcció a la capital. Allà han fet una ruta des de la Piazza del Popolo fins al Circo Massimo passant per diferents monuments com: Piazza di Spagna, Fontana di Trevi,Piazza Navona, Pantheon (Piazza d’ella Rotonda), Piazza Venezia, Via dei Fori Imperiali i Colosseo. En conclusió, ha estat un dia molt cansat, però ple d’experiències inoblidables.