L’institut de la vela

Després de quasi nou mesos sense fer-ne, aquests dies els alumnes d’ESO que cursen Vela han pogut tornar a navegar gràcies a la matèria setmanal de 3 hores que fan al Club de Vela Blanes, en torns que van de 8h a 11h i d’11.30h a 14.30h.

En total són 237 alumnes els que cursen Vela entre l’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO  gràcies a la col·laboració entre el nostre centre i el Club de Vela Blanes.

La pràctica de l’esport es realitza amb el compliment estricte de totes les mesures de seguretat en relació amb la COVID, tant de l’institut de la Vela -ho som des del 2006-2007- com del club, per tal de garantir una pràctica segura de l’esport.

L’institut Serrallarga ha estat el primer institut públic de secundària a convalidar Educació Física amb la pràctica de l’esport de la vela.

Que gaudiu del mar i del curs!