Dimecres s’inicia la 28a Mostra de Teatre a Blanes

Aquesta setmana es realitza la XXVIII Mostra de Teatre a Blanes. Serà del dimecres 26 al divendres 28 d’abril. Com a institut, cada any col·laborem en l’organització d’aquesta activitat, ajudant en el muntatge i la logística d’un esdeveniment que aplega alumnes de les comarques gironines.

A la mostra hi participa alumnat del nostre centre amb dues obres. Són obres de creació grupal i pròpia i es diuen SupernovaA través del mirall de 1r i 2n de batxillerat artístic, dirigides per la professora Anna González. El dia que actuen és aquest dimecres 26 d’abril a les 22h els de 1r de batxillerat i a les 22:50h, els de 2n de batxillerat.

L’alumnat de diversos cursos de l’ESO també anirà demà al matí de públic al Teatre de Blanes per veure altres obres de diversos instituts de les comarques gironines.ç