Caminant pel Montseny

Avui els alumnes de 2n d’ESO han fet la sortida de tutoria del segon trimestre, que els ha portat fins al Montseny.
Concretament, han fet una ruta circular -d’uns 7 kilòmetres amb un desnivell de 257 metres- per Santa Fe, on han pogut veure que el pantà estava força buit sota un cel emboirat. Per anar-hi han passat per l’empedrat i el turó de Mourou.
El centenar d’alumnes que ha participat en la sortida s’ho han passat d’allò més bé, mentre observaven el paisatge i compartien moments distesos de conversa entre ells i el professorat.
En aquesta sortida hi han participat dos membres de l’Associació Rodamunt , una entitat sense ànim de lucre per a la promoció i organització d’activitats de senderisme de muntanya destinada a persones amb mobilitat reduïda, que ja havia col·laborat a la sortida al Vilar realitzada al primer trimestre.

Teniu més fotos aquí.