Lobo Hispano i Gorka Velasco han obtingut el certificat de nivell avançat C1 d’anglès de l’EOI

Com a part del nostre compromís amb la formació continuada i l’excel·lència del nostre alumnat, el departament de llengües estrangeres ha assessorat i preparat a dos dels nostres alumnes de segon de batxillerat per a l’obtenció del certificat de nivell avançat C1 d’anglès de l’EOI. Ens complau, doncs, anunciar que els alumnes Lobo Hispano López i Gorka Velasco Subijana han obtingut el certificat de nivell avançat C1 d’anglès a l’EOI Vall d’Hebron. I a més, amb uns resultats extraordinaris.

En un curs especialment exigent com és segon de batxillerat i encara més complicat de l’habitual per les restriccions i conseqüències de la pandèmia, els tres mesos de pràctica intensa dins i fora de l’horari d’anglès atorguen encara més valor a l’obtenció d’aquest certificat.

Enhorabona, nois!

Si voleu més informació sobre l’examen i les destreses que s’avaluen, podeu trobar-la en el següent enllaç.

As part of our commitment to the continuing education and excellence of our students, the foreign languages department has coached and prepared two of our second-year high school students to take the EOI C1 Certificate of Advanced English exam. We are therefore extremely proud to announce that the students Lobo Hispano López and Gorka Velasco Subijana got the C1 Certificate of Advanced English at the EOI Vall d’Hebron in June 2021. And with flying colours!

In a particularly demanding course such as the second year of high school and even more complicated than usual due to the restrictions and consequences of the pandemic, the three months of intense practice inside and outside the English schedule added even more value to the fact of getting this certificate.

Congrats, warriors, all your hard work has paid off!

If you want more information about the exam and the skills involved, click on the following link.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *