L’alumnat de sostenibilitat s’ha encarregat dels residus especials

Els alumnes de 1r d’ESO de l’optativa de sostenibilitat han estat els encarregats de fer la recollida dels residus especials generats al nostre centre. Aquells que per la seva composició no s’han de llençar en els contenidors habituals, que hi ha a tots els carrers de la ciutat, sinó que han de seguir un canal específic de recollida i tractament a favor d’una millor gestió ambiental.

La visita del PVME és doncs una bona ocasió per sensibilitzar sobre la importància de les nostres actituds qüotidianes a l’hora de desfer-nos dels residus especials que generem.